Lammilly VS Barbie

In zilele noastre ca sa poti fii acceptat de public larg sau de mase, trebuie sa te incadrezi in niste standarde.

Standardele poti fi de diverse tipuri si pot afecta viata unei persoane precum pot afecta si produse de consum.

Astazi am descoperit ceva interesant, poate ca e “old news”, dar mi s-a parut indeajuns de interesant incat sa imi scriu si eu parerea despre acest subiect. Succint si cat mai clar.

Reclama :

Traducere “hai sa fim seriosi”. Eu sustin aceasta firma pentru a crea aceasta papusa competitoare lui Barbie din cateva motive.

Odata ca imi place ideea de normalitate, de naturalete. Cine nu a auzit vreodata o femeie plangandu-se de marimile hainelor care se gasesc de vanzare. Cati si cate nu s-au plans de perfectiunea stricata a papusei Barbie ? Ideologii despre frumusete inserate subtil in mintile fetitelor, confirmate tacit de cultura anorexica POP sau supra numita “pop culture”.

Ce este mai deranjant este ca face parte din cultura universala a unui adolescent si le ingradesc perceptia asupra frumusetii.  “Beauty lies in the eye of the beholder” este corecta, tradus frumusetea sta in ochii celui care priveste, nu asta este adevarul absolut ?

Din pacate poate ca fara standardizare adevarul tuturor oamenilor ar fi haotic  si greu de clasificat, la urma urmei CU GREU AI PUTEA FACE BANI DIN “GENERAL”. Mai bine convertim pe toti la o singura idee sa le putem vinde ideea in sute de alte forme ( actrite, cantarete, produse de cosmetizare, chirurgie plastica, haine, conceptul de fashion, high lifestyle pana la sex) – un adevar care afecteaza mai mult de jumatate din populatie urbana de pe GLOB.

Mai jos aveti parerile unor copii. Eu cred ca standardizarea se cimenteaza in timp, din fericire ei nu au fost inca influentati de acele idei preconcepute ale frumusetii si al perfectiunii . La urma urmei…CE ESTE PERFECTIUNEA ?

Posted on November 24, 2014, in Critici and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. nu-i in regula, e doar plastic. cat de prost sa stai cu increderea in tine, sa te simti amenintat de o papusa?
    ps- am cateva kg in plus, sa nu fiu acuzata ca mi apar imaginea in vreun fel

Leave a Reply

