BLUGI RUPTI – Trend in Romania acum

Vreau sa ii anunt pe cei care sunt curiosi ca in acest scurt articol imi voi expune parerea, nu tocmai buna despre noul trend ce se pare ca a prins la noi. Este vorba de blugii rupti…Plec de la ideea simpla ca trendul dintr-o tara, in materie de moda, se inspira de pe undeva. Nu cunosc istoria sau nu am sa caut foarte mult de unde vine aceasta miscare estetica suie care a prins ca un cui iesit dintr-o scandura un dress, dar serios vorbind, cred uneori ca oamenii nu mai discern ce este frumos si de bun simt si ce anume depaseste o limita din punct de vedere estetic sau al creativitatii. Acum ceva timp in Italia era la moda sa ai haine ce pareau terfelite prin noroi, paman; haine care pareau vechi si nu neaparat  “vintage”, dar parca se pastra totusi o limita de bun simt; unde mai puteai cat de cat sa discerni ca haina aia chiar daca nu arata noua, nu a suferit un accident tragic!

Anul 2014 face surprize, si din punctul meu de vedere nu placute! Daca blugii ar fi avut niste taieturi sau gaurele micute unde inca lasau impresia de styling si fashion, acum dau dovada de prostie si mizerie. Eu ma intreb la ce poate o persoana sa se gandeasca atunci cand cumpara sau poarta blugi asa? Voi ce parere aveti?

Nu am ajuns sa fim atat de saraci incat sa nu ne mai putem permite blugi ”intregi”. Am inceput sa vad din ce in ce mai multe fete despre care as putea spune ca sunt CLUBISTE (fete care merg in club) sau pare ca au un serviciu care presupune statul in genunchi… sau… SUNT FOARTE RELIGIOASE! Sper ca ”miscarea” asta sa nu prinda ca am fost dezamagit de multe articole vestimentare de-a lungul timpului si nu as dori sa vad pe cineva cunoscut purtand asa ceva. Totusi, nu vreau sa para ca am 100 de ani si nu inteleg moda si capriciile ei. Drept urmare genul asta mi se par chiar ok!  

Va rog nu incurajati prostul gust in vestimentatie!

ALTE ARTICOLE SIMILARE:

UGG SI COLATI

CIZME sau GUMARI

Posted on October 2, 2014, in Opinii and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

