Roller SIS – Scamatorie de Marketing

Ohh, cred ca as putea sa imi fac un blog numai despre toate artistele si artistii din ROmania daca mi-as pune capul putin la contributie sau daca mi-ar pasa…dar prefer sa o fac aici, este mult mai simplu si intr-un final sunt asa multi oameni care imi citesc blogul incat prefer sa o scriu aici🙂 (glumesc).

Si uite asa apar micile noastre vedete cat maid debracate si mai necurate.

Astazi doresc sa atrag atentia asupra unor vedete autohtone numite “ROLLER SIS”. Aceste doua caprioare incantatoare ochiului sunt surori, iar sangele si faptul ca sunt cantarete precum Bambi, Laguna, Indigo si altele nu este in atentia publicului.

Isabell si Lisa se mandresc ele ca ar avea o relatie sexuala, iar incestul pentru ele inseamna nimic. EVIDENT ca ma voi lua de asa ceva !!! Pe mine nu ma mai intereseaza faptul ca vedetele romanesti au nevoie de continut cat de cat sexual ca sa poata sa aiba vizionari sau succes, trec peste faptul ca muzica romaneasca in mare suna la fel si o mare parte din vedete nici nu au stofa de vedeta, iar singurele lucruri care atrag la publicul romanesc este PROPAGANDA pe care o fac ei prin dispute si copulatie, DAR SUNT SURORI.  Eu le-am scris un mesaj, iar asta este mesajul si sper sa imi sustineti cauza :

 

Posted on May 29, 2013, in Critici and tagged , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

