Relatie si relatii (amoroase in general)

Este o postare cu un topic delicat si subiectiv, bazandu-se pe experientele mele personale,  dar am considerat ca mentalitatea mea are posibilitatea de a ajuta o persoana intr-un moment de pierdere. Am impartasit modul meu de a rationa ideea de relatie cu diverse persoane de diferite varste si s-a ajuns de comun acord ca modul meu este unul usor rigid dar verosimil.

  Cand ma gandesc la o relatie intre doua persoa

ne, imi apare imaginea generica a unor indragostiti, adica 2 persoane care se tin de mana mergand inspre apus  (am cautat pe google si am si gasit).

Bun…tocmai vedeti produsul imaginatiei mele cum prinde contur si sper ca abordarea mea supra subiectului sa va ajute.

Printr-o analiza indelungata a esecurilor mele si ale prietenilor, cunostintelor mele am tras concluzia ca o relatie are ca membre pe care “merge” doua parti importante ce definesc realmente relatia interumana, acestea sunt Comunicarea si Sexul.

  De ce aceste doua ?

      Foarte simplu de explicat, ca doua persoane sa traiasca impreuna si sa convietuieasca trebuie sa existe comunicare, fie ea non-verbala, fie prin semne, sunete sau alte metode, ea este importanta ca doua personaje a aceleiasi povesti ce il compun impreuna sa poata comunica. Se cere, se vrea, se doreste… toate trebuiesc cumva sa prind un contur incat cealalta persoana sa stie cum sa faca mai placuta situatia, orice problema discutata se poate depasi, orice placere se poate sporii si orice dezamagire se poate impartasii.  Iar unul dintre cele mai importante actiuni repetitive de-a lungul relatiei este de a-i aduce aminte celelalte persoane de langa tine ca inca este apreciata si faptul ca exista te face sa te simti bine. Multe din relatiile din ziua de astazi nu mai functioneaza din cauza ca comunicarea care poate fi chiar si un feedback al relatiei, nu este intretinuta. De aceea consider ca acest punct fiind cel mai important unul pe care il poate imbunatati si ajuta pe al doilea care este :

     Sexul, nici nu mai trebuie sa va spun ca este important. Poate exista vreun sceptic cititor care da din cap dezaproband, dar este foarte important !!  Sexul este al doilea motiv pentru care oamenii nu se mai inteleg, iar acesta este din ce in ce unul mai delicat fiindca fiecare isi dezvolta placeri diferite care nu sunt intotdeuna intalnite de cealalta persoana. Mai multe incercati pur si simplu sa vorbiti sa ajungeti la un punct comun…va promit este o reteta de succes.

 Relatie = 50% Comunicare + 50% Sex => o relatie lunga si de durata

Posted on May 31, 2012, in Opinii, Sex ED and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a Reply

